کارشناسان سایت پرسش و استجابت Quora با توجه به راهبردهای هوشمندانه واژه های کلیدی تا بدلکاران در دنیای واقعی، طریق هایی ابتکاری را برای افزایش بازدید از گوگل واقعی و منسجم با وب سایت شما رهنمود می کنند.


 


۱. وارد جامعه "ورودی رایگان گوگل" شوید

سایت googleinput.ir، ورودی رایگان گوگل، می تواند منبعی ارزشمند از شدامد رایگان باشد.

بهترین رشته گفت و گو مربوط به کسب و کار خود را در googleinput بیابید و لینک سایت خود را در ساعت های شلوغ در آن پست کنید و روزانه بر روی لینک باکس آن کلیک کنید.



۲. با به کارگیری ویکیپدیا کمی بازاریابی کنید

به دنبال لینک های خراب ارجاع” در ویکیپدیا بگردید. زمانی که لینکی با این مشخصات را در موضوع مد نظر یافتید، مقاله ای در سایت خویش بنویسید که لینک اصلی برگشت دادن در مقاله ویکپدیا را داشته باشد. مقاله خود را پست کرده و لینک خراب را با لینک خود عوض کنید.



۳. واژه های کلیدی، واژه هایی کلیدی هستند

فرض کنید که شما یک مشتری برای خدماتی هستید که ارائه می کنید. برای دسترسی به این خدمات، شما چه کلمه های کلیدی را جست و جو می کنید؟

همیشه از مشتریان خود بپرسید که چگونه شما را پیدا کرده اند و روی به کارگیری کلمه های کلیدی تمرکز کنید. هم چنین، تحقیق کنید که رقبای شما از چه کلمه های کلیدی بهره‌گیری می کنند. بعضی از ابزارهای خوب برای این کار، SpyFu، Alexa، و OpenSiteExplorer هستند.



۴. مشتریان خود را به تبلیغ کردن وب سایت شما در وسط دوستانشان تشویق کنید

تنها یک مسابقه را مدیریت نکنید؛ پیکار ای را اداره کنید که برنده آن کسی است که بیشترین رأی را از عموم اخذ کند.

با این کار نه تنها افراد را به برنده شدن در رقابت تشویق کرده اید، بلکه مایه شده اید که این کسان به شکلی فعال برای شما تبلیغ کنند.



۵. از قدرت زیبایی” بهره‌گیری کنید.

یک جاندار اهلی برای اداره خود تهیه کرده و هر روز تصاویری متعلق به را به اشتراک بگذارید.


 


AcLwQr3W4k



۶. (اگر هنور دیر نشده است) یک آدرس خوب برای سایت خود گزینش کنید.

از کلمه های کلیدی در نام سوداگری خود در آدرس وبسایت بهره‌گیری کنید.

اگر در مشهد دست موزه باغبانی می فروشید، آدرس شما می تواند به این چهره باشد: http://mashhadgardentoys.com.



۷. یک وبلاگ برای کسب و کار خویش دست و پا کنید…

… و برای گزینش محتوای خویش قدری کوشش کنید.

گوگل زمانی را که کاربران روی صفحه شما سپری می کنند ردیابی کرده و مشخص می کند که این مدت تا چه اندازه برای آن ها مفید بوده است، پس هرچه محتوای شما بهتر باشد، رتبه ی بالاتری را گرفتن خواهد کرد.

بسیاری از کسب و کارها به اشتباه از وبلاگ خود به عنوان مکانی برای انتشار تازه ها رسانه ها کاربرد می کنند. مشتریان شما اهمیتی به آن نمی دهند. برای جذب بازدید کنندگان شما باید به پیگیری ۲۰۰۰ واژه محتوای با کیفیت و مفید باشید.



۸. تاکتیک های گوریلی…

لوگو و آدرس وب سایت خود را روی بادکنک چاپ کنید.

یک انبار- انباشتگاه هلیوم کرایه کنید. به یک محیط‌ پر جنجال (مرکز خرید، فستیوال، ساحل و …) بروید و بادکنک ها را مجانی به کودکان هدیه دهید. این بادکنک ها می توانند بیلبود متحرکی برای کمپانی شما باشند که جلوی چشم همه ی بزرگسالانی هستند در آن ناحیه حضور دارند.

یک تکه کاغذ با کد تخفیف را درون بادکنک ها قرار دهید (و متنی را روی بادکنک چاپ کنید که هستی این کد را تازه دهد) تا والدین علاقه مند بعدها بادکنک را بترکانند و کد تخفیف را به دست آورند، و تعاملی به یاد ماندنی با برند شما داشته باشند.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دهبیستچهار Leanne تیونینگ خودرو پارس آپشن Papercity مدل و زیبایی دختران ایرانی ثبت شرکت تور های هندوستان Nikki آموزش زبان های خارجه در مشهد